-
1. Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania?
Zameldowanie możliwe jest najwcześniej o godzinie 15:00, natomiast wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej do godziny 11:00.
-
2. Jak wygląda zakwaterowanie/wykwaterowanie?
W dniu przyjazdu, na podany w rezerwacji numer telefonu, otrzymają Państwo SMS z instrukcją zakwaterowania. Odbiór i zdanie kluczy odbywa się za pośrednictwem skrzynki depozytowej umieszczonej przy drzwiach każdego z apartamentów. Kod do otwarcia skrzynki będzie podany w SMS-ie i instrukcją zakwaterowania.
-
3. Czy jest dostępny parking dla samochodów?
Na chodniku, wzdłuż ulic przyległych do budynku możliwe jest bezpłatne parkowanie.
-
4. Czy w apartamentach można palić?
W apartamentach obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
-
5. Czy w każdym apartamencie jest łazienka?
Tak, każdy apartament ma swoją łazienkę z kompletem ręczników, suszarką do włosów i kosmetykami pielęgnacyjnymi
-
6. Czy apartamenty są klimatyzowane?
Tak, każdy apartament został wyposażony w klimatyzację
-
7. Czy z okien apartamentów widać panoramę Przemyśla?
Panorama miasta widoczna jest z okien i balkonów apartamentów typu Premium, Deluxe i Złoty taras. Apartament typu Studio ma widok na miasto, nie ma balkonu. Natomiast Apartament typu Standard ma okna wychodzące na wewnętrzny dziedziniec.
-
8. Czy można przywieźć zwierzęta?
Niestety, nie akceptujemy zwierząt w apartamentach
-
9. Jakie metody płatności są akceptowane?
Bezgotówkowo. Za pośrednictwem płatności online (Przelewy24, eCard) w systemie rezerwacyjnym na stronie lub przelewem na konto przy rezerwacji telefonicznej.